Όροι Συναλλαγών

Καλωσορίσατε στον ιστότοπο olfa.gr.

Η εταιρία ΔΙΛΜΑΣ Β&Σ Ο.Ε. με έδρα την Αθήνα Αττικής, Αθηνάς 12 , Τ.Κ. 105 51, τηλ: 2103251581, είναι ιδιοκτήτης του ιστότοπου. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους συναλλαγών, που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας και των επισκεπτών του ιστότοπου.

Εισαγωγή

H Εταιρία με επωνυμία “ΔΙΛΜΑΣ Β&Σ Ο.Ε.”, είναι η ιδιοκτήτρια του παρόντος ιστότοπου και στο εξής θα αναφέρεται ως “Εταιρία”. Οι χρήστες ή επισκέπτες των ιστοσελίδων της Εταιρίας αναφέρονται ως “Πελάτης”, ασχέτως αν προβούν σε παραγγελίες προϊόντων από την Εταιρία. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος olfa.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι παρακάτω όροι συναλλαγών αποτελούν συνέχεια των χρήσης του ιστότοπου olfa.gr, περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Υποβολή παραγγελίας

Ο Πελάτης μπορεί να αγοράσει τα προϊόντα που εμπορεύεται η Εταιρία με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με φυσική παρουσία στην έδρα της Εταιρίας.
  2. Με τηλεφωνική παραγγελία, ώστε να τα παραλάβει σε μεταγενέστερο χώρο, μετά από συνεννόηση, από το φυσικό κατάστημα ή να αποσταλούν στην διεύθυνση που θα υποδείξει με την ανάλογη επιβάρυνση.
  3. Με καταχώριση ηλεκτρονικής παραγγελίας στο ιστότοπο olfa.gr και παραλαβή από το φυσικό κατάστημα ή αποστολή στην διεύθυνση του, με την ανάλογη επιβάρυνση.

Ειδικότερα για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες / αγορές ο Πελάτης πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία εγγραφής στο ηλεκτρονικό κατάστημα που περιγράφεται παρακάτω, ώστε εν συνεχεία να αναγνωρίζεται και να ταυτοποιείται από το κατάστημα, για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών του. Ηλεκτρονική παραγγελία / αγορά μπορεί πάντως να πραγματοποιηθεί και χωρίς την εγγραφή χρήστη.

Με την περιήγηση στις ιστοσελίδες ο Πελάτης έχει την δυνατότητα να προσθέτει στο «Καλάθι αγορών», τα προϊόντα και τις ποσότητες που επιθυμεί. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να αφαιρέσει προϊόντα από τα καλάθι, να αλλάξει τις ποσότητες ή να προσθέσει νέα. Οι αλλαγές που πραγματοποιεί ο Πελάτης στα περιεχόμενα του καλαθιού δεν είναι δεσμευτικές για τον ίδιο, ούτε για την Εταιρία. Πριν από την οριστική υποβολή της παραγγελίας στον Πελάτη γνωστοποιούνται οι αναφερόμενοι σε αυτό το έγγραφο όροι της πώλησης και ο Πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις του ιστότοπου» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τους Όρους Χρήσης, την Πολιτική Απορρήτου, την Πολιτική Cookies και τους κάτωθι  Όρους συναλλαγών:

Ο Πελάτης έχει την ευθύνη για την επιλογή των προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες του, για το σκοπό αυτό οφείλει να ελέγξει προσεκτικά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία του, τους οποίους οφείλει να χρησιμοποιήσει για να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από τη οριστικοποίηση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων. Η παράλειψη του Πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει σε καμία περίπτωση την Εταιρεία, αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.

Η συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις επίσης γνωστοποιείται στο σώμα της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από τη οριστικοποίηση.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.) και ισχύουν για πώληση από το ηλεκτρονικό κατάστημα και παράδοση των προϊόντων με αποστολή στον πελάτη αλλά και για πώληση με παραλαβή από το φυσικό κατάστημα. Οι τιμές στη ιστοσελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος, δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής, τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στην σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης.

Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής, δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας του τόπου παράδοσης, δηλώνεται η επιφύλαξη για πρόσθετη επιβάρυνση εξόδων αποστολής στο κείμενο της παραγγελίας και αυτά υπολογίζονται και γνωστοποιούνται στον πελάτη και ζητείται η αποδοχή εκ μέρους του, μέχρι την τελική αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρίας, με τηλεφωνική επικοινωνία.

Ακύρωση παραγγελίας

Η εκ μέρους του Πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του, γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους ης Εταιρίας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (email) προς την Εταιρία εκ μέρους του πελάτη δηλώνοντας τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της Εταιρίας με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της παραγγελίας του και η Εταιρία, έχει ήδη εισπράξει, τότε η Εταιρία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον Πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της. Αλλιώς σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του Πελάτη, αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την Εταιρία (όπως στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην Εταιρία), τότε η Εταιρία υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης του ποσού στον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον Πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα) και η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Τρόποι πληρωμής

Η παραγγελία του Πελάτη ολοκληρώνεται με την επιλογή του τρόπου παραλαβής και του τρόπου πληρωμής.

Παραλαβή από κατάστημα

Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει να παραλάβει ο ίδιος τα προϊόντα της παραγγελίας του από το φυσικό κατάστημα, σε αυτή την περίπτωση μπορεί να εξοφλήσει:

  • με μετρητά στο ταμείο του καταστήματος
  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, DINERS και χρήση POS.

Αποστολή στον πελάτη

Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει την αποστολή των προϊόντων (υπάρχει χρέωση ανάλογα την περιοχή) στη διεύθυνση που θα δηλώσει, μπορεί να εξοφλήσει:

  • με αντικαταβολή την ώρα της παραλαβής και με την ανάλογη επιβάρυνση.
  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, DINERS
  • με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού MASTERPASS

Σημειώστε ότι σε αυτή την περίπτωση πρέπει να ολοκληρωθεί η χρέωση της κάρτας για να ολοκληρωθεί η παραγγελία.

Ασφάλεια συναλλαγών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού

Επιστροφές Προϊόντων

Δικαίωμα υπαναχώρησης.

Εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων της παραγγελίας ο Πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.

Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν συσκευασμένα στην αρχική συσκευασία και σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, τα έξοδα αντικαταβολής εφόσον υπάρχουν  και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή ηλεκτρονικά και η Εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση, με δικά του έξοδα και ευθύνη.

Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας ως εξής: η Εταιρία υποχρεούται να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης του ποσού στον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρία θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον Πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα) και η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή, από το ταμείο του φυσικού καταστήματος.

Λανθασμένη αποστολή προϊόντων

Σε περίπτωση που η Εταιρία αποστείλει στον Πελάτη διαφορετικά προϊόντα από αυτά που καταχωρήθηκαν στην ηλεκτρονική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε αυτή την περίπτωση θα αποστείλετε τα προϊόντα στην Εταιρία, με την παραλαβή ακολουθεί ο τυπικός έλεγχος και η Εταιρία αποστέλλει εκ νέου  τα σωστά προϊόντα. Όλα τα έξοδα μεταφοράς προς και από την Εταιρία, επιβαρύνουν απόλυτα την Εταιρία. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμεί ο Πελάτης και δεν επιλέξει την αντικατάσταση με άλλο. Η Εταιρία θα προχωρήσει άμεσα στην επιστροφή του τιμήματος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων

Σε  περίπτωση που ο Πελάτης παραλάβει προϊόντα που καταστράφηκαν κατά την μεταφορά ή είναι ελαττωματικά από την κατασκευή τους, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε αυτή την περίπτωση θα αποστείλετε τα προϊόντα στην Εταιρία, με την παραλαβή ακολουθεί ο τυπικός έλεγχος και η Εταιρία αποστέλλει εκ νέου  τα σωστά προϊόντα. Όλα τα έξοδα μεταφοράς προς και από την Εταιρία, επιβαρύνουν απόλυτα την Εταιρία. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμεί ο Πελάτης και δεν επιλέξει την αντικατάσταση με άλλο. Η Εταιρία θα προχωρήσει άμεσα στην επιστροφή του τιμήματος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους συναλλαγών, τους όρους  χρήσης ή την πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, οφείλετε να μη χρησιμοποιείτε τον δικτυακό τόπο olfa.gr και να διαγράψετε το λογαριασμό που διατηρείτε.